Weer 5 maanden weg - Reisverslag uit Sint Annaland, Nederland van Freek Fase - WaarBenJij.nu Weer 5 maanden weg - Reisverslag uit Sint Annaland, Nederland van Freek Fase - WaarBenJij.nu

Weer 5 maanden weg

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

17 April 2013 | Nederland, Sint Annaland

Beste mensen, morgen (18 april) ga ik weer 5 maanden varen voor mijn opleiding Maritiem Officier, om deze af te gaan ronden. Om 11 uur rijd ik mee met een paar mensen (ik denk toekomstige bemanningsleden) naar Le Trait in Frankrijk. Van daar vertrekken we richting Brazilië.

Zodra ik meer weet zal ik weer een berichtje schrijven.

Groeten! Freek.

  • 18 April 2013 - 11:09

    Ronald En Carla:

    Heel veel succes onderweg Freek, we kijken er nu al naar uit om je berichtjes weer te gaan lezen.

    Groet Ronald en Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 35196

Voorgaande reizen:

18 April 2013 - 20 September 2013

Tweede stage op de Happy Delta

04 September 2011 - 01 Februari 2012

Stage op de Dynamogracht

Landen bezocht: