Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Sint Annaland, Nederland van Freek Fase - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Sint Annaland, Nederland van Freek Fase - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: freekfase

Blijf op de hoogte en volg Freek

04 September 2011 | Nederland, Sint Annaland

Vanavond om 21.00 uur vertrek ik vanaf Schiphol richting Casablanca en ga vanaf daar naar de Dynamogracht.
Net ontdekt dat ik bij een jongen uit mijn klas (Tim) aan boord kom, dus dat wordt wel gezellig!

Ik heb er zin in!

Zodra ik wat meer weet, kunnen jullie hier weer een verslag lezen.

Groetjes,

Freek

• 04 September 2011 - 14:00

Trudy:

Spannend! Goede vlucht vanavond en alvast veel succes en plezier!! We gaan je volgen :)
    Groeten,
    Trudy

• 04 September 2011 - 16:34

Leen En Hanny Kloet:

het is te hopen dat je beter weer hebt in marokko dan in nederland, veel succes met je stage. groetjes van leen en hanny.

• 05 September 2011 - 09:52

Kim:

Wat vet dat je bij een jongen uit je klas aan boord zit! Dat wist ik nog niet. Echt leuk! Ben je goed aangekomen? Heel veel succes en plezier! Kijk uit naar je 1e bericht.

• 05 September 2011 - 13:58

Isabelle:

Ha Freek,

Zie nu dat je gisteren bent vertrokken vcor je grote reis! Goed aangekomen? Gezellig dat je bij een klasgenoot aan boord komt!
    Ik heb me aangemeld in de maillijst van waarbenjij, dus zal wel een mailtje krijgen als je je volgende verslag plaatst:)
    Heel veel succes en een goede vaart gewenst vanuit Nederland!